Պատմություն 7

Առաջադրանք, 10-15-ը

Հարցեր և առաջադրանքներ
1. Ի՞նչ փաստեր են վկայում VII դարում արաբական
խալիֆայության ռազմական հզորության մասին։
VII դարի սկզբում Արաբների ընդհանուր առաջնորդը դարձավ Մուհամմեդը: Դրանից հետո Արաբները այլ երկրներ նվաճելու փորձեր կատարեցին, որոնցից բոլորը չէի ավարտել հաջողությամբ։

2. Արդյոք արաբական խալիֆայությունը նպատակ
ունե՞ր Հայաստանը նվաճելու հետ մեկտեղ նաև իր
կողմը գրավել հայ զինական ուժը։ Փորձի՛ր հիմնավորել պատասխանը՝ օգտվելով թեմայի տեքստից։
3. Ինչպիսի՞ տրամադրություններ էին առկա մարդկանց
շրջանում՝ կապված հայ-արաբական պայմանագրի
և բյուզանդական մեծ զորքի՝ Հայաստան մտնելու
հետ։ Օրինակ՝ ուրախություն, հնարավոր բարեկեցության նկատմամբ հույսերի արթնացում, կասկածամտություն, անվստահություն։ Ընտրի՛ր առաջարկված տարբերակներից մեկը և հիմնավորիր կամ առաջարկիր քոնը։
Մարդկանց մի մասը մարդիկ ուրախ էր, կարծելով,որ երկրի վիճակը այդպես կլավանան, իսկ մի մասը կտրուկ էր այդ ամենին:

4. Փորձի՛ր ենթադրել, թե ինչպիսի գերակշռող կարծիքներ էին ձևավորված ժողովրդի շրջանում հետևյալ գործիչների նկատմամբ. Ներսես Տայեցի կաթողիկոս, Թեոդորոս Ռշտունի, Բյուզանդիայի կայսր
Կոնստանդ, արաբական խալիֆայության առաջնորդ։
Համադրի՛ր այդ կարծիքները նրանց հանդեպ քո մեջ
ձևավորված տեսակետների, կարծիքների հետ։
Չնայած նրան,որ տարբեր երկների բնակիչներ, շատ տարբեր կածիքներ ունեին նրանց վերաբերյալ, համենայն դեպս նրանք շատ կարևոր անձինք են եղել սեփական երկրի համար։

Продолжить чтение «Առաջադրանք, 10-15-ը»
Русский язык 7

Урок 18.

1.Переведите прямые вопросы в косвенные.

1) На стадионе Нину спросили: «За сколько секунд ты пробегаешь стометровку?» На стадионе Нину спросили, за сколько секунд она пробегает стометровку.
2) Мать спросила дочку: «Ты хочешь научиться печь пироги?» Мать спросила дочку, хочет ли она научиться печь пироги.
3) Экскурсанты спрашивали: «Как раньше называлась эта улица?» Экскурсанты спрашивали, как раньше называлась эта улица.
4) Отец спросил сына: «Нравится тебе работать в столярной мастерской?» Отец спросил сына, нравится ли ему работать в столярной мастерской.

2. Расставьте знаки препинания в прямой речи.

1) Замолчи строго сказал Красильщиков. Замолчи!— строго сказал Красильщиков.
2) Я хочу послезавтра пообедать с вами в «Праге» сказала она Никогда там не была и вообще очень неопытна Воображаю что вы обо мне думаете А на самом деле вы моя первая любовь. Я хочу послезавтра пообедать с вами в “Праге”— сказала она. Никогда та не была, и вообще очень неопытна. Воображаю, что вы обо мне думаете. А на самом деле, вы—моя первая любовь.
3) Вы со мной говорите уже на «вы» задыхаясь сказал я вы могли бы хоть при мне не говорить с ним на «ты» Почему спросила она подняв брови. Вы со мной говорили уже на “Вы”—задыхаясь, сказал я. Вы могли бы хоть при мне не говорить с ним на “ты”. Почему?—спросила она подняв брови.
4) Наконец Соня говорила Ну спать и простясь с ними я шел к себе… Наконец..—Сона говорила. Ну спать и простясь с ними, я шел к себе.
5) Когда я подбежал к ним он взглянув на меня успел весело крикнуть А доктор здравствуйте в то время как она побледнела до гробовой синевы… Когда я подбежала к ним, он взглянув на меня успел весело крикнуть.—А доктор, здравствуйте.—В то время как она побледнела от гробовой синевы.
6.) Как блестят глаза сказал он Тебе не холодно Как блестят глаза—сказал он. Тебе не холодно?

Домашняя работа: Учебник, стр . 55,упр. 98; стр. 61 упр. 112; стр 62, упр. 114;стр 63 упр.117.

Продолжить чтение «Урок 18.»