Մայրենի 6-րդ

Գործնական քերականություն

Բառերը բաղադրիչների բաժանի՛ր

Օրինակ՝ ջրաման- ջուր (արմատ)-աման (արմատ)

  • գնդակ- գունդ (արմատ), ակ (ածանց)
  • միտք- միտ (արմատ), ք(ածանց)
  • ընդհանուր- ընդ (ածանց) հանուր(արմատ)
  • աղջնակ- աղջիկ (արմատ), ակ(ածանց)
  • թթենի- թութ(արմատ), ենի(ածանց)
  • ընդամենը- ընդ (ածանց), ամենը(արմատ)
  • հանրություն-համուր(արմատ), ություն (ածանց)
  • գիրք- գիր(արմատ), ք(ածանց)
  • մտազբաղ- միտ(արմատ), ա(հոտակապ), զբաղ(արմատ)
  • տանձենի-տանձ (արմատ), ենի(ածանց)
  • հանրապետություն- հանուր(արամտ), պետ(արմատ), ություն (ածանց)

2․ Բաց թողած տեղերում լրացրու Է կամ Ե:

օրեցօր, երեսուներեք, աներևույթ, էական, էլեկտրաեներգիա, էջմիածին, ինչևէ, լայնեզր, խուռներամ, ծովեզր, կիսաեփ, հրեշ, մանրէաբան, մեջք, միջօրե, նորեկ, նրբերանգ, ողբերգակ, որևիցե, չէի, պատնեշ, ջէկ, վերելակ, տիեզերք, ցայգեխրգ, քառասուներկու:

3․ Ավելորդ բառերը գտի՛ր և նախադասություններից հանի՛ր:

Էլի դարձյալ այդ մասի՞ն ես խոսում:

Ամբողջ ճանապարհը ոտքով քայլեցի:

Դու արդեն հե՞տ ես վերադարձել:

Կարմիր գույնի շատ ծաղիկներ հավաքեցինք:

Կրկին անգամ ասում եմ քեզ:

Նախ առաջին հերթին այս գործը պիտի լինի:

Քեզ մի հատ մարդ էր հարցնում:

Կարելի՞ է մի հատ զանգել:

Ուրիշ այլ մարդիկ ավելի լավ կհասկանային:

4. Ստուգի՛ր տրված բառաշարքերի բոլո՞ր բառերն են ճիշտ գրված, և սխալներ ուղղի՛ր:

Ա.Արդար, դրդել, զվարթ , արդյոք, որդի, արդյոք, բրդել, կարդալ, երդում, արդյունք, արդնանալ, վաղորդյան, շքերթ, օրիորդ :

Բ.Ընթամենը, խնդիր, ընդունել,  կենդանի, ընդհանուր,դադար, օդանցք, անօդևան, բացօդյա:

Оставьте комментарий