Բառերը բաղադրիչների բաժանի՛ր․
Օրինակ՝ ջրաման- ջուր (արմատ)-աման (արմատ)
- գնդակ- գունդ (արմատ), ակ (ածանց)
- միտք- միտ (արմատ), ք(ածանց)
- ընդհանուր- ընդ (ածանց) հանուր(արմատ)
- աղջնակ- աղջիկ (արմատ), ակ(ածանց)
- թթենի- թութ(արմատ), ենի(ածանց)
- ընդամենը- ընդ (ածանց), ամենը(արմատ)
- հանրություն-համուր(արմատ), ություն (ածանց)
- գիրք- գիր(արմատ), ք(ածանց)
- մտազբաղ- միտ(արմատ), ա(հոտակապ), զբաղ(արմատ)
- տանձենի-տանձ (արմատ), ենի(ածանց)
- հանրապետություն- հանուր(արամտ), պետ(արմատ), ություն (ածանց)
2․ Բաց թողած տեղերում լրացրու Է կամ Ե:
օրեցօր, երեսուներեք, աներևույթ, էական, էլեկտրաեներգիա, էջմիածին, ինչևէ, լայնեզր, խուռներամ, ծովեզր, կիսաեփ, հրեշ, մանրէաբան, մեջք, միջօրե, նորեկ, նրբերանգ, ողբերգակ, որևիցե, չէի, պատնեշ, ջէկ, վերելակ, տիեզերք, ցայգեխրգ, քառասուներկու:
3․ Ավելորդ բառերը գտի՛ր և նախադասություններից հանի՛ր:
Էլի դարձյալ այդ մասի՞ն ես խոսում:
Ամբողջ ճանապարհը ոտքով քայլեցի:
Դու արդեն հե՞տ ես վերադարձել:
Կարմիր գույնի շատ ծաղիկներ հավաքեցինք:
Կրկին անգամ ասում եմ քեզ:
Նախ առաջին հերթին այս գործը պիտի լինի:
Քեզ մի հատ մարդ էր հարցնում:
Կարելի՞ է մի հատ զանգել:
Ուրիշ այլ մարդիկ ավելի լավ կհասկանային:
4. Ստուգի՛ր տրված բառաշարքերի բոլո՞ր բառերն են ճիշտ գրված, և սխալներ ուղղի՛ր:
Ա.Արդար, դրդել, զվարթ , արդյոք, որդի, արդյոք, բրդել, կարդալ, երդում, արդյունք, արդնանալ, վաղորդյան, շքերթ, օրիորդ :
Բ.Ընթամենը, խնդիր, ընդունել, կենդանի, ընդհանուր,դադար, օդանցք, անօդևան, բացօդյա: