Պատմություն·Այլ

Իմ մեկ օրը նախնադարում

Կիրակ օր է, վաղը պետք է գնամ դասի։ Ամբողջ գիշեր անց եմ կացրել պատմության դասերը անելով։Արդեն ուշ է։ Պետք է շուտ գնալ քնելու։

Հանկարծ արթնացա սառը, ինձ վրա փչող քամուց։ Նայեցի շուրջս և տեսա, որ հայտնվել եմ մի խրճիթում։ Տեսա շուրջս մարդիկ հագած ցնցոտիներ։ Ես մտածեցի, որ պետք է իրենց հետ զրուցել, իմանալ, թե որտեղ եմ հայտնվել։ Մտածեցի, որ համաշխարհային լեզուն անգլերենն է։ Ասացի.

— Hello, where I am? | Ողջույն, որտե՞ղ եմ ես հայտնվել

Մարդիկ զարմացած նայեցին ինձ։ Երևում էր, որ նրանք ոչինչ չհասկացան։ Ես մտածեցի, որ ես հայտնվել եմ կամ մի հետամնաց երկրում, կամ… նախնադարում։

Продолжить чтение «Իմ մեկ օրը նախնադարում»
Մաթեմատիկա 6-րդ (2021-2022թ.)·Այլ

Պարքպմունք 23.

1.Տրված տոկոսները գրեք մասերով.
1%, 25%, 60%,120%, 200%, 350%:

1%=1/100, 25%=1/4, 60% = 6/10, 120% = 6/5, 200% = 2/1, 350% = 7/2:

2.Ավանի բնակչությունը եղել է 10000 մարդ։ Որոշ ժամանակ անց ավանի բնակչությունն ավելացել է 900 մարդով։ Քանի՞ տոկոսով է ավելացել ավանի բնակչությունը։

9%-ով

Продолжить чтение «Պարքպմունք 23.»
Մայրենի 6-րդ

Հարի Բրաունի նամակը դստերը✉️

Շուտով  Ծննդյան  տոներն  են,  և  ես  նորից  չգիտեմ`  ինչ  նվիրել  քեզ:  Ես  գիտեմ,  որ  դու  սիրում  ես  գրքեր,  խաղեր  ու  շորեր:  Բայց  ես  ուզում  եմ  քեզ  նվիրել  մի  բան,  որը  քեզ  հետ  կլինի  ընդմիշտ:  Այնպիսի  մի  բան,  որը  քեզ  ամեն  Ծննդյան  տոներին  կհիշեցնի  իմ  մասին:  Եվ  ես,  կարծես,  գիտեմ,  թե  ինչ  կարող  եմ  քեզ  տալ:  Մի  պարզ  ճշմարտություն,  որի  մասին  ես  միանգամից  չեմ  իմացել:  Եթե  դա  դու  հիմա  հասկանաս,  այն  քո  կյանքն  ավելի  լավը  կդարձնի:  Դու  ավելի  պաշտպանված  կլինես  խնդիրներից:  Ես  քեզ  նվիրում  եմ  մի  պարզ  ճշմարտություն:

Ոչ  ոք  պարտավոր  չէ  ինչ—որ  բան  անել  քեզ  համար:

Продолжить чтение «Հարի Բրաունի նամակը դստերը✉️»
Մաթեմատիկա 6-րդ (2021-2022թ.)

Պարապմունք 22.

1.70կգ ապրանքից վաճառվել է 35կգ-ը։ Ապրանքի ո՞ր մասն է վաճառվել։ Արտահայտիր տոկոսով:

35/70=1/2

2. 90կգ ապրանքից վաճառվել է 30կգ։ Ապրանքի ո՞ր մասն է վաճառվել։

30/90=1/3

3. Մեդիաուրբաթի ժամանակ 80 սովորողների 15 %-ը երգում էր։ Քանի՞ սովորող էր երգում մեդիաուրբաթին:

80×15:100=12

Продолжить чтение «Պարապմունք 22.»